duminică, 1 august 2010

Numarul meu de telefon este 0754682165.

200 de comentarii:

Anonim spunea...

beep, beep

Anonim spunea...

Copaceanu spunea: Prin blog vreau sa va arat ca se poate lua legatura cu Dumnezeu si fiecare are legatura (crucea) lui ca dar, dar trebuie sa o gaseaasca prin vointa, speranta si credinta (speranta=galben=4, credinta=1,5=albastru si mov, 7 e negru,coasa si eterna schimbare, prezent etern si doar o clipa - trecut). Ordinea culorilor si a numerelor asociate in testul Luscher nu e intamplatoare.
Dumnezeu e ca un extraterestru foarte avansat care incearca sa ne invete cele bune pe noi oamenii (un fel mai evoluat de maimute - scuzati comparatia Darwinista). Ne deschide mintea ca in rugaciuni - " deschide gura mea ca sa invat cuvintele tale".
Calculatorul (PC) aduce si lipsa totala de respect pentru om si divinitate (cominicare = caca ambalat lucios)
Grafologia nu mai poate exista daca nimic nu mai e scris de mana.
Am primit doar un apel telefonic in 2 ani de cand exista blogul.
Piramida regularizeaza fluxul cosmic (e ca dopul de la cada pus inclinat ca apa sa se scurga mai incet.) Apa este lumina ca fluid din viitor (din cosmos) aici pe pamant. Debit trecut = metru cub / secunda, iar debit prezent = metru la a sasea supra secunda la a doua. Debit viitor = metru la a noua pe secunda la a treia. Numarul lui Feigenbaum arata ca nu conteaza densitatea fluiduluisi este asociat debitului unui robinet si se noteaza cu litera greceasca delta = 4.669. Piramida este ca un robinet de duh sfant. Dumnezeu s-a odihnit ziua a saptea, dar nu toata ziua, ci doar o mica parte din ea. Daca 10 la puterea a saptea este lumea, datorita numarului lui Feigenbaum, lumea este eterna pentru ca (delta la puterea a doua supra pi)este mai mic decat 7, unde si ce este in paranteza si 7 sunt exponentii lui 10 care reprezinta lumea ( adica baza de numarare).
Imi cer scuze pentru toata aceasta incalceala, dar nu mai pot posta scanari sau fotografii si atunci limbajul matematic si fizic devine mai incurcat exprimat in cuvinte. Despre numarul lui Feigenbaum aflati in cartea lui Ian Stewart, " Numerele naturii", de la pag 138 pana la final. Am multe de spus, dar nu mai pot, sper sa reusesc sa public o carte pana spre sfarsitul anului. Am gasit o editura care ma ajuta. S-auzim de bine, deci nu ma mai injurati anonim pe blog, fiti cu adevarat oameni si sa discutam omeneste la telefon.

copaceanu costica spunea...

m-am mutat pe facebook. ma gasiti cu numele meu, costica copaceanu.

Anonim spunea...

la biserica tinem universul in mana -lumanarea ca fractal al ideii de univers -lumina la puterea a3a din viitor care topeste vidul solid din viitor ,viitor pe care nu il vedem noi putand vedea doar trecutul.masa lipsa din ce observa fizicienii -95 %e in viitor ca materie intunecata.sunt copaceanu costica 5

Anonim spunea...

copaceanu costica spune :din 23 11 2010 nr.tel.e 0745481326 .caut o editura sau revista sa public ce stiu si blogul.

Anonim spunea...

din ian stewart ,,numerele naturii,,;,,morfomatica nu e o chestiune de tehnologie ci un mod de a gandi.importanta sa pentru creativitate ar fi imensa.dar eu n-am idee daca asa ceva se va ivi vreodata si nici macar daca realizarea este posibila.sper ca da,deoarece avem nevoie de ea.sunt copaceanu costica si zic evrika.iarta doamne si ajuta.

Anonim spunea...

studentul catre Einstein:domnule dar sunt aceleasi intrebari ca la examenul anterior!Einstein:Da dar intre timp s-au modificat raspunsurile.

Anonim spunea...

Copaceanu Costica zice: m-am inselat in privinta lui Ian Stewart, omul ala este un impostor , o sluga a Satanei... va rog sa ma iertati dragi cititori, m-am inselat teribil, va trebui sa imi refac toata munca si sa renunt la ideile false si nesanatoase din Ian Stewart ! Doamne-ajuta si zic Evrika! Pt detalii sunati la 0745481326

Anonim spunea...

precum aud judec-cine are urechi de auzit sa auda!

Anonim spunea...

copaceanu-unaecapoc zice:diamante la porcii care tac in porumb cu gura plina...

Anonim spunea...

radioGHERILAaAJUNSoBASINAcuPRETENTIIdeVANT(politic e de-a dreptu de cacat)CAceTINEdeDREPTsiPOLITICpesteTOT in tara lui BASescu.DeciC.E.putetare a E-uri alimentare viabucuresti bruxel-gazare!Angela Merkel dati din evantai nitel ca se sufoca costel fost ascultator FIDEL castr are berlusconi viamazare.

Anonim spunea...

caricatura revista franta:un egiptean catre scribul care cioplea de zor:ba dar ce scrii tu acolo n-are nici un inteles!Scribul:da dar o sa le crape capul alora care or sa vrea sa inteleaga ceva peste 4000 de ani!

Anonim spunea...

oamenii nu inteleg ce scrii acum, costica, crezi ca o sa inteleaga peste 4000 de ani?

Anonim spunea...

petcu cel bland-CORABIA TIMPULUI de MONICA PILLAT:principalul e ca in viata sa nu intelegi chiar tot iar daca intelegi cate ceva sa te faci ca nu pricepi ce-ai inteles. am inceput sa inteleg la 21 de ani si am priceput de la 52 incoace.copaceanu costica.DIANE WACOSKI:nimic nu iti da lumea fara truda (si SUFERINTA zic eu si nu doar...)

Anonim spunea...

POATE ca nu inteleg unii "constient" dar SUBCONSTIENTUL,SUFLETUL ADEVARAT (vezi traieste-ti clipa-SAUL BELLOW) pricepe ADEVARUL indiferent ce vrea societatea umana iese ce vrea DUMNEZEU.

Anonim spunea...

draga fata caricatura am pus-o doar ca amuzament pur si simplu.nu vreau neantelegeri,dimpotriva.m-am gandit totusi:DACA NU CREDEAM IN SINTEZA CELOR 22 LAME MAJORE A LUI HERMES TOTH NU AS FI INTELES NIMIC.CRED CA ACEASTA SINTEZA AR PUTEA FI MAI VECHE DECAT BIBLIA SI E RADACINA TUTUROR RELIGIILOR,MAI VALOROASA DECAT CELE 10 PORUNCI.E vorba de INCREDERE siCREDINTA.

Anonim spunea...

1.....22 pot fi CELE 22 SECOLE.sentinta20=apocalipsa=secolul20.SENTINTA21:IMPERIUL LUMII APARTINE IMPERIULUI LUMINII.....=sec21 si 22 CAND ITI CREEZI FANTOME DAI NASTERE VAMPIRILOR...=INTERNETUL,LUMEA VIRTUALA si ce-o mai urma.

Anonim spunea...

SCOTT FITZGERALD:EVADAREA DIN REALITATE E MAI REA DECAT REALITATEA.daca crezi ca diavolul exista il creezi.NU E NIMIC DE CARE SA TE TEMI DAR NU DORITI SI NU COMITETI NICIODATA RAUL.existenta lui ar vicia tot:e comod un dumnezeu care nu ne-ar educa prin ce numim necaz si ar fi doar iubire(placere) omul are pe cine da vina(siLAICULsiCLERICUL).

Anonim spunea...

PREVEDEREA sa te insoteasca si in cele mei mici acte.NU-ti baga-n card cu raii,viclenii si prostii pe cat se poate.ROAGA-TEcu rabdare.PENTRU A POSEDA NEANCETAT TREBUIE SA VREI CU INDELUNGA RABDARE.sa vrei ce vrea Dumnezeu,el iti arata calea tu incepe sa te rogi sincer cu credinta ca EL POATE si va PUTEAsiITIvaDAceTItrebuiecuADEVARAT

Anonim spunea...

NU EXISTA ASTFEL DE INTELEPCIUNE CA SINCERITATEA.

Anonim spunea...

A20a lama:simbolism hieroglific:un geniu sunand din trompeta deasupra unui mormant intredeschis-un barbat,o femeie un copil,simbolul trinitatii umane,se ridica din mormant-E simbolul unei schimbari absolute de pozitie,fie in bine,fie in rau,adusa de un eveniment ce va transa nesiguranta viitorului.(din Enigmele astrologiei Egiptului antic)

Anonim spunea...

ARCANUL SIMBOLIZEAZA IN LUMEA DIVINA:JUDECATA CONSTIINTELOR IN MAREA ZI A TREZIRII SPIRITUALE;IN LUMEA INTELECTUALA:REVELATIA GENIULUI;IN LUMEA FIZICA:ELEVATIA NEASTEPTATA.IN HOROSCOP:NU TE LASAPRADA LENEI SI UITARII:AI O MISIUNE DE INDEPLINIT,PROVIDENTA TI-O VA REVELA,FII GATA CAND VEI AUZI APELUL.

Anonim spunea...

SINTEZA HERMES-TOTH:20:ORICE VOINTA CARE LUPTA IMPOTRIVA DECRETELOR DIVINE ESTE RESPINSA DE ETERNA RATIUNE....EU ZIC20=SECOLUL20.APOCALIPSA A TRECUT DAR NU UITATI CA TRAIM IN ETERNUL PREZENT ETERN.

Anonim spunea...

coste-l, dar astrologia s-a dovedit ca e falsa

Anonim spunea...

adu-ti aminte de BUDHASAKIAMUNI SI NU UITA:TOTUL E RELATIV si trecator pentru om,noroc ca DUMNEZEU AJUTA (CRISTOS E CEA MAI BUNA DOVADA).SUFLETUL ADEVARAT AL FIECARUIA RECUNOASTE ADEVARUL SI EI (SUFLETUL SI ADEVARUL)VIN DE LA DUMNEZEU SI ESTI DATOR SA LE DAI CREATORULUI IMBOGATITE DUPA TRECEREA PE AICI CA SA NU AI PROBLEME DE CONFORT VESNIC.

Anonim spunea...

e un pacat impotriva lui dumnezeu sa iei la misto iadul, raiul si pe iisus... te rog sa-ti corectezi atitudinea , coste-l

Anonim spunea...

daca si acum cineva ca tine crede ca imi bat joc de cineva lasa-ma si du-te ...VA ROG CITITI TOT SI APOI CREDETI CE VRETI !

Anonim spunea...

Hristos e capricorn,25 decembrie nu e o data de nastere favorabila.dinadins a fost trimis de TATAL netinand cont de astrologie=legea LUMII VECHI.Hristos NE INVATA CA NU MATERIA SI LEGEA VECHE (ASTROLOGIA) CONTEAZA CI SPIRITUL DAR NU ORICE SPIRIT CI DOAR ACELA SUPUS(SMERIT) AL IUBIRII FATA DE TATAL CERESC IMPLININDU-I VOIA.

Anonim spunea...

PAY ME MY MONEY!MY PHONE:ROMANIA-0785772995.CCC.

Anonim spunea...

CONTINUAM:cred ca TATAL a pregatit locasurile si IIsus e de-a dreapta LUI....ccc....

Anonim spunea...

Din ST si TH ianuarie:"Universul lui Adrian Bejan" (imi confirma teoria)DAR NICI EL NU STIE CE E TIMPUL-citez:"Pentru ca un sistem finit sa persiste in timp,trebuie sa evolueze astfel incat sa asigure un acces cat mai simplu fluxurilor care il strabat"Eu am zis:Dumnezeu exista-pur si simplu.Ajungi la el pur si simplu daca esti si pur si simplu.SI :Omul ajunge la adevar prin credinta,omenirea prin cercetare.Copaceanu Costoca.

Anonim spunea...

Nu trebuie investiti bani aiurea cautand civilizatii extraterestre CAND NU STII sa descoperi PIRAMIDA ca MESAJ IN OCHII tai si nu crezi in IIsus,Dumnezeu Tatalsi Duhul Sfant (Mangaietorul)adus (trimis)de IISUS .Egiptenii antici vorbeau (COMUNICAU) cu Dumnezeu si asa cum aztecii nu cunosteau roata egiptenii afirmau despre umbra ca e cauza bolilor psihice iar azi nu stiam CE E TIMPUL.Eu zic:UMBRA=(1/metrupatrat).Nebunilor aveti LOGICA 2 SCHIZOIDA,veniti la adevarul LOGICII TREI si la CREDINTA ca TIMPUL E O ILUZIE si VIATA VESNICA EXISTA-N-O RATATI.Nu mai aveti scuze,acum stiti,ca stiu si V-AM SPUS ADEVARUL.ccc.

Anonim spunea...

Am aflat ieri:ANUL JUBILEU era la evrei anul intoarcerii bucatii de pamant la primul proprietar fara vreo plata.era an JUBILEU la fiecare 50 de ani.Initial cand au ajuns in Pamantul Fagaduintei fiecare evreu a primit o parcela egala cu a celorlalti sa o munceasca sau sa o vanda DAR NU CA PROPRIETATE ci in folosinta.Chiar daca o vindea cineva o primea la anul jubileu (dupa 49ani daca o vindea din primul)inapoi.NU ACUMULA NIMENI AVERI IN VECI CA PROPRIETAR-era obligat sa returneze pamantul proprietarului initial.E SOLUTIA CRIZEI IDIOATE DE AZI ,OAMENI POLITICI NEBUNI,ATI UITAT DE DUMNEZEU_MERKELmuie lor.ccc.

Anonim spunea...

P.S. The future is not what it used to be(present=s2) C.C.C. and his guerrilla of idea.In memoria umana colectiva si a tot ce exista pana la om avem stocate datele despre toata istoria.Cred ca vom invia,cred,Doamne.Icepem sa pricepem adevarul.Doamne ajuta.Slava Tie Doamne. Copaceanu Costica

Anonim spunea...

asa ziceau si japonezii in somn: AAAAAUUUUMMMM si sforaiau pe limba lor... si pana la urma au dat cu gaz sarin in tokyo...

Anonim spunea...

OCHII nostri sunt componentele unui ochi compus imens care este planeta.Ziceam eu ca omul e antena pentru om si teologii ca omul e cununa CREATIEI si singura legatura a lui Dumnezeu cu creatia si ca IISUS TRAIESTE IN TINE cand esti MAI AVANSAT DUHOVNICESTE ,cand vointa ta E UNA cu VOINTA DIVINA.E cum am mai zis:OMUL E SENZOR AL LUI DUMNEZEU PENTRU DUMNEZEU.Pastrati-va claritatea si va va fi bine mai ales daca v-o veti inbunatati-SUNTETI DIAMANTE VII VII-TOAre PENTRU Dumnezeu.CUPRINDETI cat MAI multa IUBIRE si CUNOASTERE,aici,in TIMP->pentru bine in vecii de DINCOLO.PS de fapt toata creatia e si senzorial a LUI.ccc.DOAMNE,CE SENSIBIL ESTI!

Anonim spunea...

acum nu se mai gazeaza-se da CU E-uri in mancare da' nu e razboi .ccc.VAD CA SUNT USUREL CENZURAT.VREAU BANII MEI BA MUISTILOR!ccc.

Anonim spunea...

AUM e solutia dar doar pentru mine-nu vreau sa va bag in pacate-e problema mea.VOI OPRITIVA LA IISUS EU RISC LA NEVOIE CU AUM (LA DISPERARE).ccc.

Anonim spunea...

ANUL TRECUT NE-A SALVAT(ECONOMIC) AGRICULTURA=DUMNEZEU.ASTA NU VA SPUNE NIMIC?CCC.CRED CA NE VA SALVA SI ANUL ASTA.DAR FITI INTELEPTI CA SERPII SI BLANZI CA PORUMBEII!Slava Tie Doamne!

Anonim spunea...

TATAL e mai mare (3,18...)si tine "cercul" deschis (nu se sfarseste inchizand cercul perfect) , EL E forta care tine POARTA SPERANTEI deschisa (cercul neanchis=speranta) IN VECII VECILOR.E FORTA CARE rasuceste banda Mobius.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

dumnezeu = banda mobius = ADN uman = spirala timpului = cerc care nu se inchide, este PI in 4 dimensiuni (sfanta treime + timpul = aleluia)

Anonim spunea...

o precizare: ALELUIA = ALE LUI A = ALE LUI ISUS SUNT TOATE IN UNIVERS (ALFA SI OMEGA, A = ALFA, INCEPUT SI SFARSIT)... ALE LUI AAAUUUMMM...

Anonim spunea...

AI GRIJA ca Dumnezeu nu e ce pare a fi ci cu mult mai mult si nu evada din real ca incurcate sunt caile LUI in GRADINA cea mare si plina de prosti si nebuni.O BABA catre un invatacel in ale ezoterismului:"Fiule,toata lumea este nebuna:unii sunt nebuni din cauza faimei,altii din cauza banilor si tu esti nebun din cauza lui Dumnezeu!Ai grija!ccc.

Anonim spunea...

Trambitata CRESTERE a economiei in 2011 de 2,5% cred ca se datoreaza agriculturii su NU INDUSTRIEI deci de fapt PRODUCTIVITATEA INCA NU CRESTE BA POATE CA A DESCRESCUT->NU VA INSUSITI MERITE NEAVUTE.ccc.Va IMBATATI nu cu apa rece ci CU ZOAIE,loaze prefacute spuneti ADEVARUL si multumiti LUI Dumnezeu.Pa!coste-l.

Anonim spunea...

Pe DIN DOS uniunea europeana zice:BA ROMANILOR voi, la resursele pe care le aveti ca sa fiti eficienti trebuie sa fiti vreo15000ooo000->Ministrii sanatatii si-au facut treaba (MACEL).SI vine acum FMI sa ne dea praf in ochi cu mariri de cacat ca da bine politicii europene sa linisteasca prostii.E TRADARE SI STIM SI NE SUPUNEM DAR NU NE MAI LUATI DE FRAIERI,porcilor.ccc.

Anonim spunea...

Am subliniat ceva ce am de gând să mă audă spun foarte mult în următoarele săptămâni şi luni: XXX conteaza.

Fără XXX, US Navy nu naviga, pensionari britanici nu sunt plătit, achiziţiile card de credit nu clar, Staţia Spaţială Internaţională nu se comunică. Dacă noi toţi, oamenii de XXX, nu vin la muncă, lumea nu funcţionează.

Anonim spunea...

sa ma cac pe XXX

Anonim spunea...

On the back EU says BA ROMANILOR you the resources you have to be effective you must be vreo15000ooo000-> Health ministers have done its job (slaughter). And now comes the IMF to give us raises dust in the eye the shit that looks good European policy to reassure prostii.E treason and STIM and obey but we taking a fool, porcilor.ccc.

Anonim spunea...

CELE 3 com. DE DEASUPRA NU_MI APARTIN CCC=copaceanu c costica.SA-I cada ceva aluia de ma mistifica.

Anonim spunea...

IERI am vorbit vreo 10 minute cu domnul IONEL HAIDUC presedintele Academiei si a spus ca va vedea blogul.SPER SA IASA BINE PENTRU TOTI ROMANII-inclusiv pacatosul de mine cu limba spurcata dar exasperat de PROSTIA ROMANILOR ca nu stiu sa profite de ceea ce am adus IN TIMP CE STRAINII PRAGMATICI TAC SI PROFITA:DESTEAPTA-TE ROMANE!Copaceanu Costica.SLAVA DOMNULUI CARE VEDE si se va implica pentru ca A PUS MILA LA INCEPET (ARTICOLUL DIN CUGET LIBER)DOAMNE AJUTA SI AUM APARA!

Anonim spunea...

Pardon-n-a fost nici o mistificare ci o TRADUCERE.EI (COM EUR) ma stiu ca acu 2 ani mi-a venit unu sa-mi faca sondaj de opinie-zicea ca e popa si mai face si el un ban.Era un sondaj PREA AMANUNTIT DESPRE PERERILE MELE DESPRE COMUNITATEA EUROPEANA SI LUNG CA NU L_A TERMINAT DECAT SUNANDU-MA SI A DOUA ZI CA SA-L TERMINE.Astia nu stiu ca NU MA TERMINA NICI MORT CA IISUS E ,A FOST SI VA FI.copaceanu costica si sufletul lui ETERN PAC!COSTEL!(UNAECAPOC DEANDOASELEA NU VA ZICE:COPACEANU?)profitati nu "SUNTATI".Cat mai sunt langa si printre VOI SI RANDURI.ccc.

Anonim spunea...

SLAVA TIE Doamne!:Dreptul "proprietatii private" deriva cu justitia actuala a proprietatii din Dreptul roman (pagan) al Imperiului Roman in contradictie pe vremuri dar si acum cu Crestinismul si Legile Divine asupra proprietatii (povata cu "Anul Jubileu"-deci NU posesie eterna a pamantului,a averilor=0 in fata Divinitatii si suflet=0 datorat averii.Sufletul e 1 adica tot,adica Dumnezeu).Viata vesnica o puteti avea dar NU CU ACEST TRUP ca IN IMPARATIA ETERNA LEGILE FIZICII SE SCHIMBA,dobitocilor criminali!AMINtiti-va de Dumnezeu!Ca EL ESTE si voi treceti!SPRE CE TRECETI? si DE UNDE VENITI? RASPUNDETI-va fiecare pe limba si pe constiinta sa-unde va veti ascunde de razbunarea LUI?EL ESTE,voi sunteti? P.S.:E acum clar ca orice spion nu crede in Dumnezeu?DECI E NEBUN?A ZIS DAVID: zis-a cel nebun:nu exista Dumnezeu.Dumnezeu exista pur si simplu,CHIAR MATEMATIC si FIZIC si CHIMIC.Dumnezeu e unul indiferent de religie sau stiinte si LEGILE SI LOGICA LUI CONTEAZA CU ADEVARAT-HAI SA LE APLICAM.Slava tie,Doamne.ccc.

Anonim spunea...

sufletul comertului:reclamele (ADVERTISI"N GURA mamii lor)=intalnire MANAGER (hot) cu CLIENT (prost).MINCIUNA vine la "pachet salarial" ambalat lucios.Ca sporul inclus in salariu si CA Cresterea 0 (zero=Petre Roman,etc).UNDE E LOGICA,UNDE E ADEVARUL?Daca clientul castiga (prin FORMULAREA "si poti castiga..." sau "devii ELIGIBIL pentru tragerea la sorti,etc) de ce nu da firma faliment ca "castigatorii" sunt "mereu" clientii?MUIE la ECONOMISTI=TATII MINCIUNII si PROSTILOR LACOMI !ccc.

Anonim spunea...

O CORECTIE>ROMANII_15000ooo NU 15000ooo000 cum gresit am scris.ccc.

Anonim spunea...

Indiferent daca vrem sau nu vrem sa aplicam legile divine Dumnezeu ni le aplica!Ar fi profitabil(foarte) sa le respectam de bunavoie si nu siliti de "imprejurari".CCC

Anonim spunea...

dumnezeul din vechiul testament a renuntat la razbunarea impotriva oamenilor si a trimis mesajul noului testament prin isus

Anonim spunea...

Nimic nu este intamplator dar totul este relativ! Copaceanu Costica

Anonim spunea...

Matematicianul Goedel a demonstrat ca exista Dumnezeu folosing logica binara si teoria multimilor. Deci nu ai dreptate, domnule Costel, cand spui ca Dumnezeu nu poate fi studiat prin matematica si ca numarul PI ne desparte pentru totdeanua de El.

Anonim spunea...

1.N-am zis ca Dumnezeu nu poate fi studiat ci ca nu putem sa ajungem la el.2degeaba vrei sa ma tragi de limba-AM DREPTATE dar nu vrei sau nu poti sa-mi dai dreptate.NU ma intereseaza pareri de genul:nu ai dreptate,Daca nu sunteti in stare sa imi dati dreptate (DE EX:SUNA-MA ca te ajut) IMI VA DA DUMNEZEU daca oamenii nu pot sau mai degraba NU VOR!ccc.

Anonim spunea...

DACA CINEVA AR REUSI SA DESCOPERE MATEMATIC SAU STIINTIFIC EXISTENTA Lui SIGUR A GRESIT UNDEVA.Egiptenii aveau FINETEA de a vorbi cel mult de Vointa divina.Dumnezeu e MARE SI NECUNOSCUT IN VECI,o zic si TEOLOGII.ccc.

Anonim spunea...

NU PRICEP de ce ATATA INCRANCENARE IN A AFIRMA ca nu am dreptate CAND de fapt sunteti SCHILOZI si SCHIZOIZI cu logica 2.DE CE MA URATI? CE RAU V-AM FACUT?ASA ATI FACUT SI CU IISUS SI N-ATI INVATAT NIMIC!NOROC ca nu se mai poarta arderea pe rug,crucificarea,etc. si inchizitia.BOG DA PROSTE.AMIN!Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

RECAPITULARE A DESCOPERIRILOR DIN BLOG:1.adevarul despre TIMP;LOGICA3 (divina);FORMULA LUMINII;FORMULA MORTII (a colapsului);formula UMBREI;EXSTENTA VIETII VESNICE;formule ale VIETII,luarea in CALCUL A OBSERVATORULUI (OM,etc) si a BAZEI DE NUMARARE,FRACTII PROCENTUALE ALE INTREGULUI,la ce e buna BANDA LUI MOBIUS,sinu e tot.Copaceanu C.Costica.

Anonim spunea...

Adaug:unitate de masura a INFORMATIEI,a MORTII,FORMULE ale SUNETULUI,TACERII,INTUNERICULUI,altele ale LUMINII,alte formule ale vitezei SUNETULUI,TACERII,LUMINII,INTUNERICULUI;ORIGINEA SPIRITUALA A UNIVERSULUI,ADEVATATUL VID,etc.ccc.

Anonim spunea...

ADAUG: fractali MORFOMATICI, IMPORTANTA LUI (PI)=3,14..,FORMULE ALE DEBITULUI IN TIMP,UNITATI DE MASURA informatice PENTRU SIMTURI,lamuriri SENZORIAL-UMANE.COPACEANU C COSTICA>

Anonim spunea...

DUMNEZEU = MULTIMEA TUTUROR MULTIMILOR, un paradox matematic intuit dincolo de matematica (METAMATEMATICA).

Anonim spunea...

Dumnezeu NU NUMARA!Continui:am mai descoperit:STATISTICA valorii BOTEZULUI ,LEGEA CONSERVARII INFORMATIEI,si pe total MORFOMATICA (la inceput de drum)=ce isi doreste Ian Stewart.COPACEANU COSTICA.

Anonim spunea...

Traiti in prezent intr-un univers fizico-chimic,nu matematic sau metamatematic dar totul fiind relativ puteti filozofa (gandi,dar fiecare cu "capul" lui =deci cu "universul" lui) ca suntem diferiti,INCONFUNDABILI si ca loc.COMUN NE ESTE DUMNEZEU.ccc.

Anonim spunea...

Am scris asta-toamna si nemtilor de la institutul de fizica teoretica de la Ulm-nici un raspuns.De pe urma e-mailurilor peste tot unde s-a putut la MIT m-am ales doar (MARE LUCRU)cu comentariul:GREAT SITE,VERY IMPRESSIVE.A CONTAT pentru mine,PUNEV-AS MINE SUB CUR!ccc.

Anonim spunea...

DE FAPT CALCATI PE MINE-ATENTIE ca sunt MINAT si VIRUSAT cu logica 3 cititorii mei.CEEA CE VA DORESC SI DUMNEAVOASTRA oricum e cam tarziu DAR E TIMP IN PREZENT.ETERN CCCCCCCccccccccCCCCCCCCC.!!!

Anonim spunea...

Resemnati-va ca nu mai scapati de MINE toata viata -nici voi NICI URMASII URMASILOR VOSTRII IN vecii vecilor=PREZENTUL DEMONSTRAT CU MINE ETERN .PA SI SCUZE,dar n-am ce va face ,asa vede Dumnezeu evolutia (nu revolutia) CU MINE ccc.

Anonim spunea...

Ba da-e si REVOLUTIE CU MINE dar FARA VIOLENTA!TOT E U.

Anonim spunea...

CUM ARATA PI (3,1415...) scris in BAZA 3 de numarare (cifrele 0;1;2).MA ajuta CINEVA?ccc.

Anonim spunea...

PI in baza 3 = 10.0102110122...

Anonim spunea...

Multumesc!Dar numarul lui Feigenbaum (tot in baza 3)?(in baza 10 e 4,669 parca)ccc.Multumesc anticipat!ccc.

Anonim spunea...

nr lui feigenbaum in baza 3 = kkt

Anonim spunea...

Cum stapanesti prezentul?:faci fapte bune (de ex pt cel de deasupra se merge la toaleta,nu in drum),nu rele in prezentul prin care treci si nu il vezi desi actionezi (traiesti) in el.Ex:in prezent nu fumez;sau in prezent ma rog,etc.ccc.

Anonim spunea...

Pentru cel de mai sus (cu kkt) ca sa nu se constipe sau sa se strice mai rau la stomac ii reccomand normalul uz al capului contra curului in prezent.ccc.-TU CINE ?kkt?

Anonim spunea...

CU CAPUL DAI DE IDEI,CU CURU ITI DAI AERE,etc.ccc.

Anonim spunea...

MULTUMESC kkt=>g2t=>(m2/s4)(s)=>[(m2/s3)(3,1415...)4] fiindca [(3,1415...)2=g] si t=timp.METRU la a2a=m2=SUPRAFATA PENTRU VIATA si s3=secunda la a3a=VIITOR.(PI)4=96,...si [(pi)4]/3=32,0787...IAR 3=axele trecutului in logica 3 si (toate 3 axele=viitor ca flux).Viteza luminii in viitor=320787km/s CA RAZA(SI CRESTE INFIM DAR CRESTE)!(m3/s3)=LUME ESTE SI IN VIITOR!=Imparatia Cerurilor!ccc.SLAVA Tie,Doamne,CE FRUMOS ESTI!cccPS.M-am kkt bine?Suntem constienti ca suntem inconstienti?Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

Rectific in loc de (m3/s3) este corect (m2/s3)=lume este si in viitor.ccc.

Anonim spunea...

In ultimele doua comentarii m=metru;s=secunda;g=acc gravitationala Pamant;PI=pi=3,1415...ccc.

Anonim spunea...

Punctul e cea mai smerita figura geometrica.copaceanu costica.LUNGIMEA SEGMENTULUI CONTEAZA in lumea reala si si numarul GANDESTE-TE ca astfel poti masura si LUMEA REALA E MASURATA.In LUMEA IDEILOR MARIMEA (LUNGIMEA) NU CONTEAZA ca orice segment sau linie DREAPTA privita AXIAL E PUNCT-n-ai cum sa-i stii lungimea deci NUMARUL NU EXISTA-nici numararea nu e de folos sau mai bine zis NU E DE FOLOS CALCULUL DIN LUMEA REALA, ESTI SALVAT DIN Robia Calculului Numeric=>ESTI CU ADEVARAT Liber!Ccc.

Anonim spunea...

In TOATE LUMILE Domneste LOGICA DIVINA.TREBUIE sa facem Voia Domnului FOLOSIND LOGICA DIVINA (3) IN PREZENT.Nu ne mai putem scuza ca nu stim!ccc.

Anonim spunea...

Atentie la TIMING (ora postarii=>cu semnificatiile LAMELOR MAJORE DIN TAROT CA NUMEROTARE SI ASOCIERE NUMAR+CULOARE).16=citadela sfarmata=a tower stuk by lightning)1=albastru si Dumnezeu (UNA DIN FETELE LUI,POATE CEA MAI SMERITA);6=maro (pt. mine OM si inLUSCHER=sex)cccVEZI DEASUPRA ORA SI MINUTUL INTAMPLATOR NU FORTAT.

Anonim spunea...

SLAVA TIE,Doamne!ccc.

Anonim spunea...

DAR NU uitati:nimic nu este intamplator dar TOT E RELATIV.ccc.

Anonim spunea...

In lumea reala noi stim doar sa adunam.Asa zisa inmultire e adunare repetata.Punctul e cea mai smerita figura geometrica=>INMULTIREA ADEVARATA E IN LUMEA IDEILOR:[(1/m)(1/m)]=(1/m2)=umbra;{[(1/m)(1/m2)]=(1/m3)}=vidul,etc.Aceasta este intr-un fel "INMULTIREA SMERENIEI"(conform:Cel care se smereste va fi INALTAT)ccc.Slava Tie Doamne ca mi-ai deschis ochii sa vad lucrurile tale si gura pentru cuvintele tale.PS:ccc=magarul filozof pe care a intrat Iisus in Ierusalim si numit de Monica Pillat in CORABIA TIMPULUI PETCU CEL BLAND.

Anonim spunea...

Unu supra Metru a inceput de peste tot si de nicaieri (cana cu ceai cald aburind cu cele doua vartejuri care se combinau in altul altfel si mai mare).[Diferenta (de temperatura) naste miscarea].
BLOGUL MEU NU ESTE A DOUA VENIRE A LUI IISUS, DAR ECHIVALEAZA CU EA.
P.S. EU SUNT COSTICA - CALUL SI ZIC "UNDE E REGELE ALA CARE DADEA UN REGAT PENTRU UN CAL, CA N-AM CASA DE MODEST CE SUNT".

CCC

Anonim spunea...

1/m = nici o semnificatie fizica

Anonim spunea...

Degeaba stii sa citesti ca "lecturezi" :e moartea,colapsul,dar daca de fapt esti rau intentionat si nu ai studiat blogul (ai raspunsul in el de mai multe ori) te priveste,eu nu pot nimic de la mine,mortule.ccc.Provine din raportul g/c2 prostovane!ccc.

Anonim spunea...

CITITI,NU LECTURATI si nu mai incercati sa ma trageti de limba-NU DAU NIMIC NOU CA FURATI SI NU MA AJUTATI.DE ACORD,furati dar ajutati-ma si pe mine ca-mi SUNTETI IOTI DATORI.copaceanu costica.

Anonim spunea...

CORECT:imi sunteti TOTI DATORI VANDUTI>COPACEANU COSTICA

Anonim spunea...

PUNCTUL e 1/m si e colapsul iar m e metru ca idee de unitate de masura,si in desen e o dreapta sau segment de dreapta privit de ax.VEZI BATUL DE CHIBRIT AXIAL DENSPRE MACIULIA ROSIE:vezi rosu inaintea ochiului daca nu esti daltonist.ccc.

Anonim spunea...

Segment de dreapta privit axial.ccc

Anonim spunea...

E alt "punct de vedere" asupra dreptei,esti lamurit?ccc.SI MAI E FACTORUL DE AMPLIFICARE g/c2 cu care ajungi de la masa ori viteza luminii=vointa(energia) supta c care da conform demonstratiei fluxului Eg/c3 =mg/c.ADICA DIN E=mc2 scrisa corect (TRECUT=TRECUT)E/c=mc care amplificata cu g/c2 DA Eg/c3=mg/c (VIITOR <=>trecut)ESTI LAMURIT?vezi teorema fluxului din blog.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

corect in loc de "supta" e supra.ccc.

Anonim spunea...

LUNI 22 DECEMBRIE 2008 ai demonstratia (TEOREMA FLUXULUI)ccc.

Anonim spunea...

DECI LA POSTARILE DIN 22 decembrie 2008.ccc.

Anonim spunea...

SFAT:vedeti BLOGOL DE LA INCEPUT.ccc.SI SPRE SFARSIT=comentariile CRONOLOGIC!

Anonim spunea...

ANONIMULE daca esti persoana cu FAIMA (profesor universitar,academician,etc) sau cu BANI DE INVESTIT nu ezita DA BIP si te sun eu.EU COSMOTE_ROMTELECOM:0785772995 sau ORANGE:0755439732.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

E=mc2 are sec2 adica prezent.Noi oamenii vedem doar trecutul deci sec1=sec.ATUNCI: E/c=mc (trecut=trecut, ca c e viteza si are sec1).IAR g/c2 are si sus si jos sec2 DECI PREZENT.Cu factorul de amplificare g/c2 PREZENT amplificam TRECUTUL E/c=mc si OBTINEM Eg/c3=mg/c adica VIITOR <=> TRECUT.VEZI SI GRAFICELE COLOR la INCEPUTURILE BLOGULUI.Copaceanu Costica.AM APASAT CAM TARE ACCELERATIA LOGICII 3 dar VA AJUT SA INTELEGETI ca nimeni nu s-a nascut invatat,nici IISUS.Slava Tie,Doamne.ccc.

Anonim spunea...

Demonstratia pentru Eg/c3=mg/c e FACUTA ALTFEL,NU CU AMPLIFICARE CU COLAPSUL CI CU ACCELERATIA DE DOUA ORI LA RAND-tehnica utilizata de fizicieni deja dar nu de 2 ori la rand.ccc.

Anonim spunea...

DE mentionat ca g/c2 da simplificat DIN (m/s2)/(m2/s2)=1/m CARE E ATEMPORALA (moartea,colapsul este ATEMPORALA) .EA NU ARE TIMP IN UNITATEA DE MASURA DAR ACTIONEAZA IN PREZENTUL deGRADUL 1 (cu s2).PREZENT DE GRADUL 2 E de exemplu s4 ,e prezentul DIVIN.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

Cu metrul masor lungimea in galaxie... dar 1/m nici la WC nu-mi foloseste (sters la fund, tras apa). Unu supra metru e de cacat, e inutil.

Anonim spunea...

TT=3,14...la a 2-a=g=9,81 e CULOAREA LOCALA a vietii pe Pamant.ccc.

Anonim spunea...

sa m ori tu ?

Anonim spunea...

moartea nu e inutila, nici formula ei ,mortule,tu esti inutil si ma cac in logica LUI ca te lasa sa traiesti.VREAU SA MOR!muie1ccc.

Anonim spunea...

MULTA MUIE ANIMAL IDIOT_EU NU AM CASA<CALDURA<FAMILIE<BANI SI NOUL PRIM MINISTRU E UN IDIOT CU DOCTORAT IN EBRAICA VEHE DESPRINS DE REALITATE.MA CAC SI PE DUMNEZEU SI PE PRESEDINTELE ROMANIEI DA NU MERITATI NICI ATIT TARAIMIAS COAIELE PRIN COLIVA mamilor voastre indiferent de loc si timp.multa MUIE SI BISERICII ORTODOXE ROMANE .omoritima e tot ce-mi doresc cacatilor!ccc=Copaceanu Costica.LA CACAT SI CU ACADEMIA CU TOTI PRESEDINTII EITEMBELI!

Anonim spunea...

DECI:SISTEMUL UCIDE.Copaceanu Costica.NU MOR NICI DE"AL DRACU ,adio,fara alte cuvinte!

Anonim spunea...

COMPLETARE LA CE N-AM:APA curenta nici rece nici calda si nici calculator.DE FAPT v-am avut pe toti dar m-ati omorat.ccc.

Anonim spunea...

De fapt EL nu vrea nu voi,AMARATILOR.VORBA BULGARILOR:vai de cei care scapa din iarna asta.(AU ZIS DIN "89)ccc.

Anonim spunea...

N-AM nici curent.CARAGIALE MA SALVEAZA!ccc.

Anonim spunea...

Ofticatule sa traiesti asa cum esti si sa te ajunga si toate blestemele mele,chiar si cele pe care n-am fost in stare sa le gandesc.pentru EL nu esti anonim,tu si neamul tau pana va veti stinge.Eu vreau sa te iert dar razbunarea e a LUI Savaot.ccc.PS Savaot=Dumnezeul ostirilor.CA SA POTI INVINGE MOARTEA TREBUIE S-O CUNOSTI.Asa a facut Iisus.Iarta,Doamne si ajuta!Slava tie,Dumnezeul meu.PPS presedinte,suie-te pe Cotroceni SA VEZI DEZASTRUL,CHIORULE CRIMINAL!Sa ma cac pe constitutia parlamentarilor,nu a romanilor.RAED ARAFAT,as fi vrut sa fii roman,nu doar cetatean roman.DE FAPT:CE BINE CA ESTI!Multumim!ccc.

Anonim spunea...

TREBUIE S-O POMENESC CU PIOSENIE,Dumnezeu s-o ierte,pe doamna Carmen Negrescu,fosta bibliotecara la Uniunea Arhitectilor pentru norocul datorat faptului ca a intervanit in destinul meu.Multumiri si doamnei profesoare de matematica fosta si diriginta in a 8-a,RECMAN.Copaceanu Costica.(la scoala generala nr 19 din bucuresti.ccc.

Anonim spunea...

CER iertare,Doamne dar FRIGUL in casa ma afecteaza si ma macina incet .ccc.Multumesc ca nu m-ai uitat la greu!N-am cuvinte ,stii tu ce am....

Anonim spunea...

TAROTUL ESTE BIBLIA IMAGINILOR (nu ce au facut francezii din el-carti de joc-VEZI ELY STAR:Misterele astrologiei Egiptului antic)Falsii magi si ghicitorii sarlatani .....fabricau tot felul de instrumente bizare-vezi azi antene,telescoape,sateliti(zic eu) si se prefaceau ca masoara...astrii ...ai minciunilor lor sfruntate si ai nestiintei lor,mai profunda decat abisurile eterului.....Dar adevaratii magi isi descifrau oracolele fara atata inutila aparatura...IAR STIINTA ETERNA LE RASPUNDEA,explicandu-le prin imagini,cum face o mama pentru copii ei.Fiecare lama de aur ,...,in corelatia ei oculta cu oamenii si cu lucrurile,constituia un ARCAN sau un secret,desemnat cu numele de POARTA(ZIC EU TT E POATA SI CU IISUS -El inca nu venise).Arcanele, ca rezultate ale acestor lame ,creeau,la infinit,armonii sau opozitii de numere,de litere si hieroglife,alegorii ale tot atator realitati prezente si viitoare,ale caror explicatii rezolvau mai multe probleme decat ar fi putut s-o faca mintea cea mai activa intr-un secol."ACUM ca Iisus a venit ROAGA-te LUI ca el este Invatatorul,poarta,calea,adevarul si viata.ccc.

Anonim spunea...

17:17........=COROANA MAGILOR.ccc.

Anonim spunea...

Poate ca m-am infuriat degeaba, oi fi doar un prost ca n-ai citit in blog-aveai respunsu incepand cu umbra (1/m2) ca dovada a existentei luminii(MOARTEA MORTII:[1/m][1/m]=1/m2).ccc.

Anonim spunea...

CITAREA din ELY STAR am inceput-o cu pag. 199.ccc.

Anonim spunea...

PAG 218:A 17-a lama-Steaua Magilor-Numarul 80-literele F si P-Tronul lui Raphael,geniul planetar al lui Mercur.Simbolism hieroglific:O stea arzatoare cu 8 raze pe care o inconjura alte 7 stele,incoroneaza o fata goala care raspandeste fluidul vietii universale,pe pamantul arid,din 2 cupe:una de aur (GALBEN=4=speranta-Luscher ZIC EU),alta de argint(GRI=0=corp,instinct conservare).In apropierea ei ,un fluture sta pe un trandafir.Tanara fata este emblema virtutii care-si raspandeste roua peste tristele noastre zile (IISUS NU VENISE).E goala pentru a ne invata ca ,nemaiavand nimic,ne ramane speranta.-Deasupra acestei figuri,Steaua arzatoare cu 8 raze (IN LUSCHER DOAR CIFRELE 01234567) simbolizeaza apocalipsa Destinului,inchisa cu cele 7 (7=NEGRU=negatie=moarte) peceti,care sunt cele 7 planete reprezentate de 7 stele (STEA=lumina ZIC EU).Fluturele de pe trandafir este emblema poeziei care,ridicand omul deasupra lucrurilor pamantesti,il ajuta sa intrevada misterioasa transformare viitoare si parfumurile pe care sufletul sau purificat le va raspandi in jur."CCC.

Anonim spunea...

CONTINUI:Arcanul simbolizeaza :In lumea Intelectuala :Lumina interioara {ZIC EU:LUSCHER}.In Lumea Fizica:Speranta ,fiica Credintei si mama Milosteniei.In horoscop,arcanul (zice autorul-simbol rozcrucian) se traduce:dezbraca-te de pasiunile si greselile tale pentru a studia misterele veritabilei stiinte si-ti va fi data cheia lor.Atunci O RAZA A DIVINEI LUMINI (SECUNDA LA A 4 A=lumea divina zic eu)VA TASNI din sanctuarul ocult (RAZA=TRECUT vizibil noua,oamenilor) pentru a alunga tenebrele viitorului(viitor e pentru noi s2 ca vedem doar s =trecut) tau si a-i arata calea (liniar,fara TT=3,14..DIN LUMEA IDEILOR) fericirii.ORICE S-AR INTAMPLA IN VIATA TA , NU DISTRUGE FLORILE SPERANTEI SI VEI CULEGE ROADELE CREDINTEI."ccc.

Anonim spunea...

DEASUPRA E COMENTARIUL 121.ccc.

Anonim spunea...

CORECTIE:mai sus 17=steaua magilor si 21=coroana magilor.M-am nascut pe 21 08 1954.ccc.

Anonim spunea...

Miercuri 13 mai 2009 ora 18:38 ai si COROANA MAGILOR text jos.Abia acum realizez :DESENUL O FI COROANA DEJA SI EU N_AM VAZUT DECAT AZI?CCC.

Anonim spunea...

Moise si toiegele aruncate care se transforma in serpi (timp(i)) si al lui inghite (cuprinde) pe ale celorlalti (niveluri prezent: s2, s4, s6, s8 etc cuprinse unul in altul). Adam, Eva, sarpele si marul (mar fractal egal pamantul cu campul magnetic). Copaceanu Costica

Anonim spunea...

POVESTE DE IARNA(cu nume ca sa ia pozitie garda):europarlamentara Elena Basescu a fost gasita inconstienta impreuna cu bunicii ei ADEVARATI la care era in vizita INCOGNITO intr-un catun din Vrancea in casa acoperita cu zapada de 8 zile.Si-a revenit si primele cuvinte au fost adresate lui Dumnezeu ca a scapat cu viata si si-a dat demisia in semn de protest ca "citez":chioru de la Cotroceni era s-o omoare ca n-a vazut si nu vede DEZASTRUL si cat de FALCOSI si BURTOSI sunt tinerii MINISTRII.CAT E CEASUL dvs (DE SCUMP)domnule ministru?UN cetatean de OROARE,ceea ce va doresc si DVS,ORWELL adevaratul tata al elenei dela FERMA ANIMALELOR,OM invizibil.

Anonim spunea...

omul invizibil este deja inventat de armata americana

Anonim spunea...

Stiam dar tot om e (ca si spionii) si nu are nici o sansa-A CATA OARA SA VA ZIC CA NU SUNTETI anonimi -DUMNEZEU IL STIE nebunilor!ccc.ASA CUM il stie si pe "comandantul lui".La o scoala catolica setermina masa si copii ieseau pe rand iar langa iesire era o masa lunga cu mere la un cap si prajituri la celalalt.Maicutele au scris langa mere:"ia numai unul,Dumnezeu te vede" la un timp apare la prajituri BILET:IA CATE VREI-DUMNEZEU SUPRAVEGHEAZA MERELE! Am vrut pe vremuri sa invat carate-m-am oprit gandind :daca dupa un colt dau de dusman la 10 metri ,el cu pistol,eu fara?DACA NU PAZESTE DUMNEZEU NU PAZESTE NIMENI.ccc.

Anonim spunea...

pai americanii deja ne spioneaza la toate nivelele... au trimis insecte-spion cu microfoane si camere video la mine in camera :(

Anonim spunea...

dumnezeu e mare si vede ! nu exista coincidente ! comentariul meu despre insecte-spion a aparut la ora 15:39, iar wikipedia spune despre anul 1539 urmatoarele: In Henan province, China, a severe drought with swarms of locusts is made worse by a major epidemic outbreak of the plague.

Anonim spunea...

Cand eram elev in clase mici- anii "60 ni s-a spus ca dovada ca nu exista dumnezeu (atotputernic):Daca e atotputernic de ce nu face un bolovan pe care sa nu-l poata ridica nici El?ABIA ACUM pot zice:poate dar el e prezentul si noi vedem doar trecutul chiar si cu ajutorul tehnologiei.ccc.Ce e drept avem acces si la viitor dar cel de gradul 3 [(secunda)3].DAR DE FAPT TIMPUL E O ILUZIE SI V-AM EXPLICAT CU BANDA MOBIUS CLAR (dar in scris-nu cu desen-au la FocusBBC desenul prin FAX)ca exista doar un PREZENT ETERN,noi fiind limitati senzorial.CCC.

Anonim spunea...

15:39 si 1539 sunt coi incirente in mintea ta nu in realitate.REAL e simultaneitate timp nu egalitate numerica fortata.NU TE PROSTI CA ESTI DESTUL!ccc.

Anonim spunea...

corect=incidente

Anonim spunea...

Mai CORECT: ~simultaneitate TRECUT UMAN=ce vedem noi DAR PREZENT ETERN DIVIN!ccc.

Anonim spunea...

Cititi CIBERIADA de STANISLAV LEM.ccc.

Anonim spunea...

Uneori OMUL e invizibil din CAUZAanimalilor.CCC.

Anonim spunea...

NU SUNTETI CORECTE animalilor.ANIMALELOR!ccc.CORECT:SIMULTAN=TOTUL E PERFECT SIMULTAN IN ETERITATEA PREZENTULUI-sa nu ramaneti cum sunteti!ccc.

Anonim spunea...

Din Ian Stewart (Numerele naturii) capitolul JOACA ZARURILE ROLUL LUI DUMNEZEU?:pag 135:HAOSUL are propria lui geometrie oarecum fantomatica (ACUM NU-e Logica3->zic eu,ccc),fiind asociat cu forme fractale curioase,numite ATRACTORI STRANII.Efectul fluturelui ne spune ca miscarea detaliata pe un atractor straniu nu poate fi dinainte determinata (fara Dumnezeu-nefacandu-I VOIA).Dar acest fapt nu ii altereaza statutul de atractor (de Dumnezeu=PREZENT).Imaginati-va ca lansati o minge de ping-pong in marea agitata ( imaginati-va ca v-ati nascut).Chiar daca o aruncati din aer (EXTRATERESTRU),sau daca o eliberati din adanc (PAMANTEAN),mingea se deplaseaza spre suprafata (PREZENT=EL).Odata ajunsa acolo (LUMEA REALA AFECTATA DE TT),ea urmeaza un drum foarte complicat pe valuri,dar,oricat de complicat i-ar fi parcursul,mingea (SUFLETUL) ramane pe suprafata -sau cel putin foarte aproape de aceasta.In imaginea prezentata,suprafata apei este un atractor (Duhul Sfant plutea deasupra apelor).Astfel,in ciuda haosului ,indiferent care i-ar fi PUNCTUL DE START (sublinierea mea=DIN LUMEA IDEILOR:1/m=PUNCT),sistemul (DE EX politic,social,etc) va sfarsi foarte aproape de atractorul sau.SA N-AI ALTI DUMNEZEI {IISUS}.ccc .Clar?!

Anonim spunea...

Haosul are ACUM propria LUI GEOMETRIE:colapsul(1/m),umbra(1/m2),vidul(1/m3),masa(1/m4),informatia(1/m5),bigbang(1/m6),lumea(1/m7),etc.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

"drum complicat pe valuri=AFECTAT DE TT.ccc.

Anonim spunea...

Haosul,ca fenomen matematic,este unul bine stabilit,dar cum il putem detecta in lumea reala? Trebuie efectuate experimente - si aici intervine problema.Rolul traditional al experimentelor in stiinta este testarea predictiilor teoretice,dar,in cazul in care actioneaza efectul fluturelui - asa cum se intampla penrtu orice sistem haotic - cum putem spera sa testam o predictie? Nu este oare haosul inerent,instabil si,ca atare,nestiintific?(Ian Srewart). C.C.C: religia este nestiintifica?

Anonim spunea...

Mai corect: mingea de ping-pong = corpul noului suflet (ovul fecundat).

DOAR IISUS NU ESTE RELATIV: EL ESTE CEL CE ESTE.

Jan Stewart: Haosul da peste cap presupunerile noastre confortabile privind modul in care functioneaza universul. Haosul ne spune ca universul este mult mai straniu decat de imaginam. Haosul pune la indoiala multe dintre metodele traditionale ale stiintei: simpla cunoastere a legilor naturii nu mai este suficienta. Pe de alta parte, haosul ne spune ca anumite lucruri despre care credeam ca sunt pur aleatorii pot fi, de fapt, consecintele unor legi simple. Haosul naturii este limitat de legi simple.
Formele naturii sunt, fara indoiala, consecintele indirecte ale simplitatii profunde a naturii, dar drumul de la cauza la efect devine atat de complicat, incat nimeni nu ii mai poate urmari toate etapele. (dar Iisus e calea).
Daca vrem cu adevarat sa infruntam problema aparitiei formelor, atunci avem nevoie de o noua abordare a stiintei, care sa ramana valabila si in cadrul accentului traditional pus pe legile si ecuatiile aflate la baza. Simularile pe computer reprezinta doar o parte a acestei noi abordari, dar nu mai atat nu ajunge. (e nevoie de credinta, de Dumnezeu). Nu este satisfacator sa ti se spuna ca o anumita forma apare deoarece asa iti spune computerul. Noi vrem sa stim DE CE. Iar aceasta inseamna ca trebuie sa dezvoltam un nou tip de matematica, unul care trateaza formele ca forme, si nu ca pe niste consecinte accidentale ale interactilor la scara fina.
Numarul este numai un aspect din enorma varietate de calitati matematice care ne ajuta sa intelegem si sa descriem natura. Nu vom intelege niciodata cresterea unui copac sau ridicarea dunelor in desert daca vom incerca reducerea deplinei libertati a naturii la scheme numerice restrictive. Avem nevoie de o teorie matematica efectiva a formei, motiv pentru care eu mi-am intitulat visul "Morfomatica". Din nefericire, multe ramuri ale stiintei sunt indreptate in momentul de fata in directia exact opusa. (Directia exact opusa = lipsa credintei si a caii adevarului si a vietii).
Atunci cand Newton a vrut sa intelega miscarea planetara, analiza matematica nu exista, astfel ca el a creat-o. Teoria haosului nu a existat pana cand matematicienii si oamenii de stiinta nu au devenit interesati de acest tip de probleme. Morfomatica nu exista astazi, dar eu cred ca exista deja cate ceva din fragmentele si elementele ei - sistemele dinamice, HAOSUL, ruperea de simetrii, FRACTALII, automatele celulare, ca sa nu numesc decat cateva.
E TIMPUL sa punem partile la un loc. Si aceasta deoarece numai atunci vom incepe cu adevarat sa intelegem numerele naturii - la un loc cu formele, structurile, comporarile, interactiunile, procesele, dezvoltarile, metamorfozele, evolutiile,revolutiile naturii.
S-ar putea sa nu reusim niciodata. Dar va fi interesant de incercat. [a fost. CCC.]

Anonim spunea...

COMPLETARE LA EDITARE INCOMPLETA(DE CE INCOMPLETA?):1/m=colaps;...1/m4=masa;DA CHIAR ASA:1/m4=masa;1/m5=informatia;1/m6=BIG BANG;1/m7=lumea,etcetera-SI NU MA MAI CENZURA,drace!Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

ACEST COMENTARIU E AL 144-lea.ccc.

Anonim spunea...

Era vorba de GEOMETRIA "fantomatica" A HAOSULUI.ccc.

Anonim spunea...

masa se masoara in kilograme, nu in metru la minus 4

Anonim spunea...

domnule costel, ai luat-o razna? tu cand te duci in piata sa cumperi niste branza, ii zici vanzatoarei "vreau un metru la minus 4 de branza" sau "vreau un kilogram de branza" ? esti varza , c-oste-l, nu mai sta capra ca iti vine rau si te mananca lupul.

Anonim spunea...

Desteptilor ori faceti pe prostii ori chiar sunteti!E vorba de lumea ideilor,ALTA LUME,din care aici in lumeaREALA ai MOARTEA=1/m siUMBRA=1/m2 SI V_AM MAI ZIS AICI CA METRU E LUAT IN LUMEA IDEILOR CA IDEE DE UNITATE DE MASURA.CAT SA VA MAI EXPLIC<CHIAR NU VRETI SA CITITI BLOGUL?NU MAI COMENTATI DACA NU CITITI,sau faceti pe prostii-NU VA DAU NIMIC NOU!ccc.

Anonim spunea...

Desteptii tac si ma fura (eu ii las)iar PROSTII COMENTEAZA.Doamne,ce-ai de gand?ccc.

Anonim spunea...

ECITESTE IAN STEWART:HAOSUL E MULT MAI STRANIU DECAT NE IMAGINAM Chiarca sunteti rauvoitori!ccc.

Anonim spunea...

RECITESTE 18-19 FEBRUARIE 2012!ccc.

Anonim spunea...

Simpla cunoastere a legilor naturii nu mai este suficienta (Ian Stewart).E nevoie de Dumnezeu!(Copaceanu Costica).

Anonim spunea...

Anonim spunea...

floare

Anonim spunea...

Moartea vidului e aparitia masei:[(1/m)(1/m3)=(1/m4)].Moartea (colapsul)masei e informatia:[(1/m)(1/m4)=(1/m5)].AI VARZA IN CAP DACA NU BRANZA SI iti e LENE SA GANDESTI!ccc.1/m4=masa=ISIS egipteanca.1/m5=Iisus invatatorul(INFORMATIE).1/m6=LUMEA CEA NOUA=big bang.Copaceanu Costica.TOATE acestea sunt deja in blog dar va e lene sa cititi si dati cu pietre aiurea,dobitocilor!ccc.

Anonim spunea...

SCUZE "DA SUNTETI EXASPERANTI.DRAGA "FLOARE" n-ar fi mai bine sa ma suni?Multumesc!ccc.

Anonim spunea...

Joaca florile rolul LUI Dumnezeu?BINE CA SUNT MULTE,SA SE FACA PRIMAVARA!Le-am fotografiat si le am in mobil.ccc.

Anonim spunea...

RASTIGNIREA:4 urme de cuie pe membre plus 1 de la intepatura cu sulita:[(1/m4)(1/m)]=(1/m5)........4=galben=speranta (Luscher color test) si 1=albastru=calm.Combinatia (4+1)=(galben-albastru)=nevoia de ajutor (semnificatie Luscher).TOTAL 5=>(1/m)5=5 CALCATURI {[cu MOARTEA PE MOARTE CALCAND]} nu "pasi" ca "PASUL" DUCE spre ideea de unitate de masura(SPIRITUAL=IDEATIC).5=mov=iubirea platonica.Lumina din spectru de culoare violet patrunde cel mai adanc in apa (oceane).ccc.

Anonim spunea...

da, Dumnezeu e mai mult in flori decat in animale. C-O-S-Tel, propun sa te transformi in floare, folosind tehnici yoghine.

Anonim spunea...

ccc, daca te transformi in FLOARE, te va manca un BOU ?

Anonim spunea...

24;02;2012::Cand am scris despre flori si Dumnezeu ma gandeam ca florile virtuale pot fi ambasadorii unei intalniri reale daca esti femeie.Am incercat yoga (adevarata yoga n-are nimic de-a face cu sexul).Am renuntat ca cere aproape sa fii un intretinut si in comunism nu era posibil dar Cristos e calea mai simpla (mie) si el TRAIESTE SI STIE TOT.ccc.Tel:0785772995,0755439732.ATENTIE:EVADAREA DIN REALITATE E mai REA decat realitatea.NU perdeti contactul comun (LIMBAJUL OBISNUIT) spre o intelegere corecta reciproca!ccc.OM COMUN.

Anonim spunea...

Am descoperit la pensie ce bine e sa fii "intretinut" si sa fac ce ma pasiona de-o viata. Cu yoga am ajuns pe o banca pe faleze respirand normal IN PROPRIUL RITM si CU OCHII INCHISI SA VAD IN INTUNERICUL INTERIOR (NEGRU) O FLACARA CARE DANSA.Nu eram atunci constient ce-mi prevestea si abia acum CRED CA AM INTELES.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

Se intampla inainte de 1989.FIECARE OM ARE ALT RITM al respiratiei si trebuie sa ti-l gasesti.ZICEA MARIO SORIN VASILESCU:cea mai raspandita boala e RESPIRATIA INCORECTA.EU respir in corectitudinea mea DAR inca FUMEZ!Prostie omeneasca.ccc.Slava Tie doamne,DA-MI IZBANDA!

Anonim spunea...

RESPIRATIA IN ADEVARATUL TAU RITM E CA SEMNATURA.ccc.

Anonim spunea...

yoga perfecta e incetarea totala a respiratiei... unii indieni au stat ingropati o luna de zile si apoi si-au revenit din coma auto-indusa

Anonim spunea...

Yoga nu inseamna circ.ccc.

Anonim spunea...

universul are o structura fractalica, asa cum demonstreaza fizicienii pe acest site: http://www.gpofr.com/default.aspx

Anonim spunea...

Space-Time Tensor Initial Properties
The following are the assumed conceptual characteristics of Space-Time tensor strings. These properties were accumulated in mental thought by looking at the properties and behavior of water though they might not apparently be related.
I. Looks like a string
II. Is elastic thus can stretch
III. A stretched string is more difficult to vibrate; higher frequency, lower amplitude and vice versa for non-stretched strings
IV. Can break and reattach end points to itself or other strings
V. Takes time to move, thus movement is not instantaneous
VI. The more it is stretched, the faster its vibration propagates
VII. Carry energy in the form of vibration (waves) thus has wavelength, amplitude and frequency

Anonim spunea...

(continuare)

VIII. Are made up of “negative” and “positive” halves which attract each other to make the whole string “neutral”
IX. The force to reattach end-points > force to recombine opposite halves

Anonim spunea...

CACA:EGIPTENII stiau ca totul e FRACTAL-deci nimic nou-BA CHIAR STIAU MAI MULT.THE STRING AND THE TIME IN ABOVA are forced :TWISTED BY KNAWES TO MAKE A TRAP FOR FOOLS!(IF by THE author of JUNGLE BOOKS).ACCEPT GOD AND THE DIVINE LOGIC3.YOU HAVE NO ALTERNATIVE are you BLINDED BY THE DEVIL OF PRIDE TECHNOLOGI OF NONSENS?Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

LOOSERS give up!Copaceanu Costica and GOD ABOVE US!I do have the truth so accept it any way (THE ONLY WAY)ccc.

Anonim spunea...

I AM WHO I AM you are but anonimes bagging for MERCY.ONLY GOD CAN BE GOOD ,I ONLY try to forgive YOUR STUPIDITY and WELLFARE .I am human and I need a house and money.I KNOW MUCH MORE AND I WANT MY MONEY FOR THE TRUH,killers.ccc.

Anonim spunea...

Teoria corzilor = (apa (de ploaie)).
Corzile sunt descrise ca bipolul (molecula) apei => Duhul Sfant plutea deasupra apelor. Nu vedeti ca n-aveti alta iesire decat Iisus, ca va invartiti in jurul co(r)zilor?
PS: Mergeti de faceti TT TT ca vi s-a urcat la cap! Ametitilor! Vreau banii mei! Si o casa!
PPS: Diametrul e cea mai mare coarda si ati ajuns la vorba mea, welcome to the Hotel California!

Copaceanu Costica

Anonim spunea...

bai coarda jegoasa, teoria ta e apa de ploaie ! invata sa gandesti in 11 dimensiuni si lasa joaca asta de copii cu logica 3 si alte cacaturi de pe blogul asta imputit !

Anonim spunea...

HOTEL CALIFORNIA:You can check out anytime you want BUT YOU CAN NEVER LEAVE (my theory)!MY INCOME is 200 EURO/month and I will be EVACUATED from this house!Ain"t that a shame?Shame on you if you do not pay my work!WHO ARE YOU?Are you satisfied fot the future of your children,a better one because of me?Copaceanu Costica.THAN PAY ME! I own theirs and yours BETTER FUTURE.I DO NEED HELP,I HELPED YOU,so HELP ME IF YOU CAN.I can"t face this life alone(QUEEN),I"m naked and away from home.ccc.

Anonim spunea...

IGNORE all anonimes!IT STINKes like basines in ALL DIMENSIONS!AN ADIMENSIONAL CURVE.[POINT]

Anonim spunea...

There goes my everything/if i should fall behind/so natural/water of love/blinded by love/these are the days of our lives/rock back inside my heart IISUS/ELVIS/BRUCE SPRINGSTEEN/LISA STAINSFIELD/DIRE STRAITS/ROLLING STONES/QUEEN/JULEE CRUISE/JESUS/ELVIS...BRUCE SPRINGSTEEN.CCC.

Anonim spunea...

nu TE MAI UITA PE "blogul asta imputit" ca puta hoit da RAU CA UN ZOMBI!ccc.

Anonim spunea...

SI TOTUSI:DACA sunt o basina parfumata?ccc.AI DOAR DE PIERDUT.

Anonim spunea...

?ccc.

Anonim spunea...

Teoria corzilor are prea multe conditii initiale.Copaceanu Costica.Colapsul (punctul) in teoria mea e si curba adimensionala,deci afectat de TT =moartea in lumea reala dar si gaura neagra in univers.In lumea ideilor (neafectata de TT) este ideea de unitate de masura (metru,multiplii si submultiplii lui=>ordinul de marime nu conteaza) de lungime dar privita altfel (ca sa nu zic "alt punct de vedere).Priveste axial cu ochiul drept batul de chibrit dar nu inchide si ochiul stang si vei vedea cu dreptul punctul si cu stangul lungimea scurtata dar tot lungime.SUNTEM CICLOPI SAU OAMENI ?Copaceanu Costica.TINE CONT de OBSERVATOR SI DE TIMP teoria corzilor?Nu se vede prostia americana?INGHITITI CA PELICANII gogosile chiar si francmasonice?!ROMANII AU CREIER,inca mai sper ca E TIMP.Pentru mine mai putin (nu rusu) dar treziti-va la viata si adevar ca asta e calea cea mai eficienta.ccc.V-am deschi calea dar nu vreti sa intrati ca viteii la poarta noua.uf!

Anonim spunea...

metru=spitit,viata iar 1/metru e colapsul vietii.E SIMPLU,LOGIC.GANDITI,deci,ca sa existati!UNIVERSUL E DE ORIGINE SPIRITUALA.Nu am crezut pana nu m-a lamurit,dar am avut si ma straduiesc sa am CREDINTA.Dumnezeu merita CREDINTA,desi drumul e greu,dar de-asta l-a trimis pe IIsus.Slava Tie,Doamne!

Anonim spunea...

E ca si cum L-ati tine pe IISUS SUS pe CRUCE si nu l-ati mai cobora,criminalilor!Binele nu se face cu forta,credeti ce vreti.ccc.DAR VORBA LUI:ACUM STITI TOT ADEVARUL SI NU AVETI SCUZE (SCAPARE).PROBLEMA E A VOASTRA,NU A MEA SAU A Lui.ccc.

Anonim spunea...

ce te faci cu miliardele de asiatici care nu au auzit de isus?

Anonim spunea...

Costel a'nost a scris un blog anost... Baboiule, ma faci nevricos!

Anonim spunea...

Daca-l lasau pe cruce tintuit(de materie,MAI NOU de monitor) nu mai invia.Insa L-au scos de pe cruce si asta ne-a salvat,Doamne-traditia ca ultima urma a constientei,a credintei.Nu suntem animale cat mai este o urma a credintei stramosesti si o privire spre stele,aLATURI DE ECRAN spre aproape.Neacceptandu-l IL lasi pe cruce,animalule,ASTA AR FI SFARSITUL,dinozaure!ccc.4.Oare a riscat asa de mult Dumnezeu-Tatal cu noi?[daca il lasau pe cruce ?]5.Cred ca TOT invia,dar dura prea mult,mureau apostolii inainte ca sa invie.6.Dumnezeu Tatal ne-a incercat SI NICI N-AM FOST CONSTIENTI dar INIMA NU NE-A TRADAT.Slava Tie Doamne,slava TIE.7.Multa LIBERTATE NE-AI LASAT,Doamne!8.Mormantul lui Iisus astupat cu bolovan=secret pecetluit=GAURA NEAGRA in VIITOR=(1/m3)sau s3/m3.9.Teoria corzilor nu are Duh Sfant.10.De fapt nu are nici un Dumnezeu.Copaceanu Costica.

Anonim spunea...

Stramosii asiaticilor l-au avut pe Zeul Inocentei (parca GANESHA) adica IISUS de la 13 la 29 de ani=>vezi pe blog poza cu muntele indian=>adevarul invinge (killing you softly with My Song (CA CHINEZ CE NU SUNT)).deci sunt virusati de mult si AUM e TATAL CERESC de la care COPILUL CU CREIER DE ELEFANT=IISUS stie tot si ne calauzeste.ccc.

Anonim spunea...

Esti valoros dom'le:

http://www.freewebsitereport.org/www.copaceanu.blogspot.com
Copaceanu.blogspot.com is ranked #26,652,345 in the world according to Alexa traffic rankings. The estimated website net worth based on its advertising revenue is around $90. Copaceanu.blogspot.com receives 41 pageviews per day and generates nearly $0.12 every day in advertising revenue. Copaceanu.blogspot.com has recently shown a 0.36% Growth in the traffic rank. Copaceanu.blogspot.com has website backlinks from #1 website. Copaceanu.blogspot.com appears to be hosted in United States. Copaceanu.blogspot.com hosted on google.com.

Copaceanu Costica spunea...

Multumesc!NOUL Testament:IISUS>din slava>MATERIALIZARE PRIN MORMANT pe cruce>judecat>eliberat>cina de TAINA>propavaduire>INDIA>templu>12 ani,copil>APOI in Fecioara>Buna Vestire>TOT asa spre origini 2 lumi:a Tatalui CERESC si PAMANTUL:Adam si Eva>RAIUL (Vechiul testament)>Facerea LUMII VECHI VIITOARE>DZ TATAL...

Copaceanu Costica spunea...

DOAR PREZENTUL ETERN; timpul este O iluzie, O PARABOLA {(S)2} vesnica leganand LUMEA ca o clepsidra pe banda lui Mobius heliocentrica.ASA VEDE CREIERUL etern LIMITAT cu limite ACCEPTATE CU SMERENIE_SLAVA TIE,DOAMNE.

copaceanu costica spunea...

TITLUL comentariului de deasupra cu ora 11:32 e DAND TIMPUL INapoi.ccc .

Anonim spunea...

costel , poti sa ceri 90 de dolari americani de la google, e castigul tau cinstit de pe blog

Anonim spunea...

blogul asta jegos este etern, nu o sa colapseze niciodata intr-o gaura neagra sau intr-un big bang

Anonim spunea...

costel, ne poti explica ce inseamna 666 si cum sa recunoastem de unde provine numarul fiarei si cine este anticristul?

copaceanu costica spunea...

1.Fiara nu exista dar nu dori si nu comite raul.2.Nu stiu cum ,unde ,sa cer banii daca e posibil.Ieri la 17:48 pe strada Arhiepiscopiei am traversat prin spatele unui SEAT rosu CT sau B -10-AUM.Coincidentele sunt modul lui Dumnezeu de a trece neobservat (EINSTEIN) dar eu ERAM in GRAFIC Doamne-nu-i asa?Scrisesem pe blog de AUM-poti controla.ccc.

Copaceanu costica spunea...

ACUM hai la MASA TACERII s-o coloram:blatul de deasupra (cilindrul mai "lat")GALBEN,cel de dedesubt mai mic in diametru ROSU.Alege un SCAUN (clepsidra) si sus vopseste-l ALBASTRU,jos VERDE ,urmatorul SCAUN sus VERDE jos ALBASTRU (clepsidra RASTURNATA ca pe BANDA LUI MOBIUS) si TOT ASA _E CLAR ACUM?ccc.POARTA e TT si e MOV.Sa moara francmasonii ofticati.

ccc spunea...

BLATUL E TATAL=3,18...[10/TT] fiol dedesubt PE PAMANT=3,14<TATAL.ccc.

ccc spunea...

MOARA preistorica ca idee FRACTAL ETERN.ccc.

Anonim spunea...

HAI MAI JOS SUB ACOPERAMANTUL Lor.ccc.

Anonim spunea...

LA VINERI 2 IULIE 2010-nu va ia nimeni bani!ccc.